Для студентів різних факультетів і напрямів підготовки у Житомирському національному агроекологічному університеті 18 травня організували «Ярмарок вакансій», участь в якому взяли представники майже 20 підприємств та компаній.

Проведення даного заходу ініціював Інститут післядипломної підготовки та дорадництва ЖНАЕУ, який очолює кандидат сільськогосподарських наук, доцент, заслужений працівник сільського господарства України Валерій Андрійчук.

Представники сфери бізнесу та підприємництва могли поспілкуватися зі студентами ЖНАЕУ, розповісти про свою діяльність. Крім цього, відповідали на запитання студентів щодо вимог до своїх спіробітників, а також запрошували на роботу охочих.

За словами організаторів та учасників, подібні зустрічі дозволяють налагоджувати контакти між потенційними робітниками і роботодавцями ще на етапі здобуття освіти,  студенти краще можуть зорієнтуватися на ринку праці, визначити для себе напрямки  підготовки саме у сфері обраної професії відповідно до умов  та вимог того чи іншого виробництва.

Для університету важливо не лише готувати якісно кваліфікованих фахівців, але й робити усе можливе для їхньої професійної реалізації. Налагодження співпраці між ЖНАЕУ й підприємствами міста, області та країни – це перший крок до успіху випускників навчального закладу.

На «Ярмарок вакансій» у Житомирський агроуніверситет завітали співробітники управління АПР Житомирської обласної державної адміністрації, Житомирського обласного центру зайнятості, Управління безпеки харчування та ветеринарії Головного управління держпродспоживслужби в Житомирській області,  ПАТ «Миронівський хлібопродукт»,  корпорації «Сварог Вест Груп», Першого національного аграрного кооперативу. Також на зібранні були присутні представники «Нібулон», «Cygnet», «Ukrlandfarming», ПАТ Житомирський маслозавод – компанія «Рудь», ТОВ Житомирський м’ясокомбінат – ТМ «М’ясна гільдія»,  Райффайзен Банк Аваль, ПриватБанк, Телеконтакт, Філіпморіс та інші.

Вони поширювали серед студентів різноманітну довідкову інформацію, роздаткові матеріали, рекламу, буклети з інформацією про вакансії. Студенти могли заповнити анкети для подальшого працевлаштування чи проходження практики на підприємствах.

Прес-служба Житомирського  національного агроекологічного університету