Студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі випускової кафедри Житомирського національного агроекологічного університету 8 листопада взяли участь у роботі бізнес-семінару  «Формула компанії: секрети успішних команд».

Захід присвячений актуальній проблематиці ефективного використання маркетингового інструментарію.

Експерти сфери ІТ-маркетингу та електронної комерції, а також стратегічного розвитку бізнесу представили авторські інсайти з питань управління лояльністю клієнта, побудови горизонтальних команд, підвищення швидкості роботи відділу продажів за допомогою CRM-систем та IP-телефонії.

Ключова практична цінність участі у бізнес-семінарі для майбутніх маркетологів полягала у інтерактиві з директорами з маркетингу, власниками бізнесів, керівниками комерційних підрозділів компаній, HR-менеджерами, що мають позитивний досвід у просуванні продуктових та корпоративних брендів на вітчизняному ринку.

Студенти та викладачі кафедри маркетингу ЖНАЕУ висловлюють щиру подяку  організаторам та спікерам бізнес-семінару (зокрема, компанії «Інформаційні технології України», «1С-Битрикс» та особисто Куприцюк Маргариті) за можливість долучитися до сучасного маркетинг-контенту, високий рівень організації заходу та зацікавленість у спілкуванні зі студентською аудиторією.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

Корисні посилання

Сварог

Баннер Міністерство освіти і науки 
України

Баннер Інформаційно-аналітичного порталу про вищу освіту в Україні та за кордоном

Баннер Міністерство аграрної політики та продовольства україни

Баннер Міністерство освіти і науки України


Центр Полісся Органік

 

ЕРК Відродження

 

Програма Еразмус+ освітній модуль Жан Моне проект